Selectați pagina

Ce spun specialiştii invitați la Caravana Sănătății dm despre alimentație și bunăstare

Ce spun specialiştii invitați la Caravana Sănătății dm despre alimentație și bunăstare
Publicitate

În lumea agitată a informațiilor contradictorii despre nutriție și stil de viață sănătos, dm
drogerie markt a venit în întâmpinarea femeilor cu o nouă abordare: o campanie dedicată
sănătății femeilor, cu o caravană integrată care a făcut câte un popas în șapte dintre cele
mai importante orașe ale României. Caravana Sănătății dm a avut-o invitată, ca specialist în
nutriție, pe Diana Rus, cea care a pus bazele Centrului IntegraViva. Am povestit despre
bunăstare, nutriție și despre nevoia unei abordări holistice când vine vorba despre sănătatea
femeilor de pretutindeni.
Când vine vorba de alimentație, aceasta are rolul de a ne susține activitățile și viața de zi cu
zi, să ne ofere energia de care avem nevoie pentru a ne realiza tot ceea ce ne-am propus.
Realitatea este, însă, că alimentele ultraprocesate, semi-preparate și chiar și alimentele
sănătoase mâncate incorect ne pot afecta acest demers. Diana Rus, expert în nutriție,
spune că misiunea specialiștilor în alimentație este de a ajuta oamenii să-și recupereze
energia și vitalitatea, folosind mâncarea ca instrument de susținere a sănătății pe termen
lung.
“Intervenția nutrițională este o acțiune serioasă, cu etape clare, obiective și angajament de
ambele părți. Pe cât de benefică este știința nutriției atunci când este corect aplicată, pe atât
de nocivă poate deveni atunci când e utilizată după ureche. De aceea, este nevoie de
profesioniști în nutriție și dietetică care să ghideze în mod optim fiecare persoană în funcție
de nevoile sale. La scurt timp după deschiderea centrului, am adăugat serviciile de
consiliere și psihoterapie, pentru că sănătatea emoțională este la fel de importantă precum
cea fizică, multe dintre clientele noastre alegând pachetele de servicii integrate
”, a explicat
Diana Rus.
Abordarea holistică a sănătății – de unde începem?
Caravana Sănătății dm este o inițiativă inovatoare a companiei dm drogerie markt, care
propune o abordare holistică asupra sănătății femeilor, aducând educație și informare în
comunitatea care are nevoie de suport, când vine vorba despre bunăstare și sănătate. Cu
sprijin din partea specialiștilor, abordarea mai multor aspecte care țin de bunăstare în
același timp a devenit o necesitate actuală.
“Femeia zilelor noastre poate primi, pe bună dreptate, rolul lui Wonder Woman într-un film
de acțiune! Ea urmează studii, are o carieră, crește copii, e și soție, gospodină, contabila
casei, face cumpărături, organizează vacanțe, aniversări și lista poate continua. Femeia
modernă face de toate, însă deseori uită de sine. Când tu însuți te neglijezi, fie că vorbim de
aspecte fizice, emoționale sau psihologice, contribui lent dar sigur, la erodarea echilibrului

sănătății. Apare oboseala cronică, frecvent însoțită de câteva kilograme în plus, uneori apar
și probleme digestive sau dezechilibre hormonale. E minunat că dm, un brand atât de drag
femeilor, vine în sprijinul lor exact cu această perspectivă care lipsește din educația noastră
tradițională, punând accent pe abordarea holistică a sănătății, fizic, mental dar și emoțional.
Ne bucurăm că am regăsit propria viziune în conceptul Caravanei Sănătății și de aceea sunt
convinsă de plus valoarea pe care aceasta o aduce în societate”, a explicat Diana Rus,
fondatoarea Centrului IntegraViva și invitată la Caravana Sănătății dm.
Compania dm drogerie markt, conștientă de importanța sănătății femeilor, a lansat
Campania de Sănătate. Prin intermediul unui turneu în șapte orașe din România, denumit
Caravana Sănătății dm, în cadrul acestei ample campanii, dm a adus comunitatea față în
față cu specialiști și influenceri pentru a discuta subiecte legate de sănătatea fizică și
mentală, viața sexuală, body positivity, alimentație și frumusețe. Această inițiativă își
propune să educe și să sprijine femeile din România în îmbunătățirea calității vieții din toate
cele trei puncte de vedere: fizic, mental și social.
Îndrumări personalizate în cadrul Caravanei Sănătății dm
În cadrul Caravanei Sănătății dm, centrul IntegraViva a jucat un rol esențial, oferind
consultanță nutrițională de bază și analiză a compoziției corporale. Echipa de specialiști a
interpretat rezultatele și a oferit participanților sfaturi concrete și personalizate pentru a-și
îmbunătăți statusul nutrițional și stilul de viață. Deși Caravana nu oferă consultații complete
în cabinetul de nutriție, experiența oferită participanților le oferă o perspectivă asupra
sănătății lor și îi încurajează să adopte schimbări benefice și durabile pentru susținerea
sănătății lor.
Una dintre problemele despre care oamenii vorbesc frecvent este că nu știu de unde să se
informeze, în ce sursă pot avea încredere, unde să caute soluții punctuale la problemele
concrete cu care se confruntă. Multe din persoanele care ne-au vizitat erau interesate de
slăbire și trecuseră prin diverse diete eșuate sau care au avut rezultate temporare, urmate
de o nouă creștere în greutate. Majoritatea nici nu știau că există profesia de nutriționist
dietetician. Cu unele femei am discutat despre o mulțime de vechi mituri legate de digestie
sau de alimente care au o explicație științifică și care au fost demontate de cercetări
serioase. Această campanie ne oferă șansa de a explica oamenilor cum să filtreze
informațiile și să își îmbunătățească nivelul de educație de sănătate, pentru a fi mai sănătoși
și mai longevivi
”, ne-a spus Diana Rus.
Caravana Sănătății dm este cu siguranță o inițiativă remarcabilă în comunitatea din
România. Abordarea holistică pe care o promovează, acoperind sănătatea fizică, mentală și
socială a femeilor, aduce cu sine schimbări pozitive și educă publicul larg cu privire la
importanța adoptării unui stil de viață sănătos. Chiar dacă internetul ne oferă acces la
informații, interacțiunile directe și în timp real cu specialiștii din Caravana Sănătății au adus o
doză suplimentară de personalizare și încredere în procesul de îmbunătățire a sănătății și
bunăstării femeilor din România. Pe parcursul timpului, astfel de inițiative și proiecte au un
potențial imens de a crește gradul de conștientizare și de a aduce schimbări benefice în
viața tuturor.

Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar în România, lanțul de magazine
este prezent de peste 15 ani, timp în care a evoluat constant și a venit cu schimbări și
îmbunătățiri. Compania este în continuă expansiune, cu peste 1500 de angajați și peste 130
de magazine active
.

Publicitate

Despre autor

Categorii

Videoclipuri recente

Se incarca...