Selectați pagina

COVID -19: Modificări pentru obținerea pașapoartelor, permiselor de conducere și certificatelor de înmatriculare

COVID -19: Modificări pentru obținerea pașapoartelor, permiselor de conducere și certificatelor de înmatriculare
Publicitate

Ministerul Afacerilor Interne anunță ce măsuri ia pentru prevenirea răspândirii noului tip de coronavirus.

Permise de conducere și înmatriculări

Astfel, în perioada 11-31 martie 2020, cererile privind activitățile specifice din domeniul înmatriculări și permise de conducere adresate Serviciilor Publice Comunitare Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor județene și al municipiului București, se depun exclusiv în baza unei programări online. Programările online se fac AICI.

Pentru operațiunile care nu se regăsesc online, cei interesați trebuie să consulte site-ul Instituției Prefectului din județul de care aparțin.

Accesul în incinta sediilor serviciilor publice comunitare va fi permis doar titularilor, după caz persoanelor mandatate/delegate, în baza programărilor online și a actului de identitate – în original.

Toate persoanele care sunt programate să respecte ora de programare și să evite așteptarea suplimentară în spațiile destinate publicului.

În funcție de evoluția situației la nivel național, măsurile pot fi prelungite pentru o perioadă ce va fi stabilită ulterior.

Activitatea cu publicul

Totodată, începând de mâine, 12 martie, activitatea de relații cu publicul la nivelul Aparatului Central al Ministerului Afacerilor Interne se va desfășura fără interacțiunea directă a angajaților MAI cu persoanele din afara instituției. Cetățenii care vor să afle mai multe detalii pot apela linia telefonică TELVERDE 0800.800.624. Informații mai pot fi solicitate și la adresa de e-mail petitii@mai.gov.ro sau prin corespondență.

Măsurile se vor extinde la nivelul tuturor structurilor teritoriale.

Pașapoarte

În plus, în aceeași perioadă, cererile de eliberare a pașapoartelor simple electronice/pașapoartelor simple temporare se depun la serviciile publice comunitare de pașapoarte, exclusiv în baza unor programări on-line, care se pot face AICI.

Accesul în locații în vederea depunerii cererilor de eliberare a pașapoartelor va fi permis doar solicitanților și, după caz, reprezentanților legali ai acestora, în baza programărilor online și a documentului de identitate, în original.

În ceea ce privește ridicarea pașapoartelor simple electronice/pașapoartelor simple temporare, accesul în locații se va face în baza tichetului eliberat la depunerea cererii și a documentului de identitate, în original.

Cetățenilor le este recomandat să opteze pentru ridicarea pașapoartelor simple electronice prin serviciile de curierat, cheltuielile de expediție fiind 8 lei + TVA.

Având în vedere contextul epidemiologic actual, în scopul prevenirii aglomerației și evitării contactului direct între cetățenii care se prezintă la sediul Direcției Generale de Pașapoarte, în perioada 11-31.03.2020, cererile de furnizare de date din Registrul Național de Evidență a Pașapoartelor Simple, însoțite de documentele aferente, pot fi depuse atât personal, cât și prin reprezentant legal sau convențional, la ghișeul de Relații cu publicul din cadrul Direcției Generale de Pașapoarte numai pe baza unei programări on-line valabile. De asemenea, acest tip de solicitări pot fi transmise Direcției Generale de Pașapoarte și prin servicii de curierat.

Despre autor

Categorii

Videoclipuri recente

Se incarca...