Primăria Comunei Dumbrăvița precizează, ce trebuie scris pe documentul emis către Trezorerie!
Primăria Comunei Dumbrăvița face următoarea precizare, ca urmare a informațiilor venite din partea Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice (DGRFP) Timișoara: în cazul documentelor online pentru care trebuie achitată taxă în contul primăriei, pe documentul emis către Trezorerie se completează Comuna Dumbrăvița (în loc de Primăria Dumbrăvița) – se arată în anunțul publicat pe o rețea socială.
Documentele necesare pentru emiterea Certificatului de urbanism și pentru Autorizația de construire de pot depune și online la adresa de e-mail contact@primaria-dumbravita.ro
Acte necesare pentru emitere Certificat de urbanism:
– cerere emitere certificate de urbanism(formularul completat conform legii 50/1991);
- copie dupa extras de carte funciară;
- ridicare topografică;
- taxa achitata in cont:
RO34TREZ62121180250XXXXX
Comuna Dumbrăvița
Cod fiscal 4663480
Pentru Autorizație de Construire se trimite documentația scanată și ordinul de plată:
RO61TREZ62121070250XXXXX
OAR: RO15TREZ6215006XXX008137
Comuna Dumbrăvița
Cod fiscal 4663480