Selectați pagina

Primăria Comunei Dumbrăvița precizează, ce trebuie scris pe documentul emis către Trezorerie!

Primăria Comunei Dumbrăvița precizează, ce trebuie scris pe documentul emis către Trezorerie!
Publicitate

Primăria Comunei Dumbrăvița face următoarea precizare, ca urmare a informațiilor venite din partea Direcției Generale Regionale a Finanțelor Publice (DGRFP) Timișoara: în cazul documentelor online pentru care trebuie achitată taxă în contul primăriei, pe documentul emis către Trezorerie se completează Comuna Dumbrăvița (în loc de Primăria Dumbrăvița) – se arată în anunțul publicat pe o rețea socială.

Documentele necesare pentru emiterea Certificatului de urbanism și pentru Autorizația de construire de pot depune și online la adresa de e-mail contact@primaria-dumbravita.ro

Acte necesare pentru emitere Certificat de urbanism:
– cerere emitere certificate de urbanism(formularul completat conform legii 50/1991);

  • copie dupa extras de carte funciară;
  • ridicare topografică;
  • taxa achitata in cont:
    RO34TREZ62121180250XXXXX
    Comuna Dumbrăvița
    Cod fiscal 4663480

Pentru Autorizație de Construire se trimite documentația scanată și ordinul de plată:
RO61TREZ62121070250XXXXX
OAR: RO15TREZ6215006XXX008137
Comuna Dumbrăvița
Cod fiscal 4663480

Despre autor

Categorii

Videoclipuri recente

Se incarca...