Selectați Pagina

Potrivit unui studiu realizat, șase din zece bărbați sunt infideli financiar

Potrivit unui studiu realizat, șase din zece bărbați sunt infideli financiar
Publicitate

Compania de cercetare de piață Novel Research la inițiativa celor de la Provident, a realizat primul studiu din România despre infidelitatea financiară. Potrivit acestuia, aproximativ două treimi dintre românii cu vârsta până în 40 de ani și care sunt într-o relație au cheltuit cel puțin o dată în ultimul an bani fără știrea partenerului.

Studiul arată că românii, indiferent de sex, ascund unele cheltuieli pe care le fac, iar cei mai predispuși la aceasta sunt bărbații. Astfel, 6 din 10 bărbați au răspuns afirmativ la întrebarea „ați cheltuit bani fără știrea partenerului în ultimul an?”, în timp ce aproape jumătate dintre femei s-au dovedit ,,infidele financiar’’.

Chiar dacă 85% dintre cuplurile din România își pun laolaltă veniturile lunare, când vine vorba despre cheltuieli „secrete”, pentru 56% dintre români, unul dintre motivele indicate este acela că erau nesemnificative. 23% au revocat un alt motiv pentru infidelitatea financiară, și anume: teama că partenerul nu ar aproba cheltuiala „secretă’’, 13% dintre români au teama de a nu se certa sau chiar despărți de partener din cauza cheltuielilor, iar 18% consideră că nu trebuie să dea socoteală nimănui de modul în care își cheltuiesc banii.

Cheltuielile făcute pe ascuns au și un punct comun: atât bărbații cât și femeile spun că, în majoritatea cazurilor, au cumpărat diferite cadouri – 24%. Nu la fel stau lucrurile cu restul clasamentului infidelității financiare.

Bărbații admit că au cheltuit bani fără știrea partenerei pe alcool și țigări, electronice și electrocasnice, ieșiri în oraș și jocuri de noroc sau video, în timp ce femeile au fost mai înclinate să înșele financiar pentru a cumpăra produse cosmetice, îmbrăcăminte și încălțăminte și lucruri pentru copii.

Cei mai predispuși la acest fenomen sunt cei între 20 și 30 de ani, 35% dintre cuplurile tinere având percepția că partenerul/a cheltuiește bani în mod iresponsabil, în special bărbații.

Prin studiul elaborat, compania Provident își propune să aducă mai multă claritate în ce privesc motivele pentru care clienții împrumută, dar și investițiile în comunitate

Sursa foto: freeimages.com

Publicitate

Despre autor

Categorii

Videoclipuri recente

Se încarcă...