
Drumuri și Poduri Banat – ritm alert la reparații

Compania Drumuri și Poduri Banat (DPB) a finalizat lucrările de întreținere și reparații pe autostrada A1 Nădlac – Margina – limita de județ Sibiu, înainte de termenul contractual. Parte a politicii de creștere a companiei, lucrările finalizate au vizat întreținere curentă pe timp de vară a părții carosabile, acostamente, benzi de urgență și benzi de încadrare pe sectoarele de drum de pe Autostrada A1 porțiunile Remetea Mare – Nădlac, A1 Ilia – Remeta și A1 Cunta – Ilia. Suprafața totală a lucrărilor a fost de 66.500 mp, fiind vizate tasări, plombări și eliminări gropi, iar valoare lucrărilor este de 14.320.000 lei.
Tot în această perioadă, Compania Drumuri și Poduri Banat (DPB) a finalizat și lucrările de frezare și așternere covor asfaltic pe DN 68 – Caransebeș – Hațeg, tronsonul Oțelul Roșu, acesta fiind, practic, drumul național care leagă Caransebeșul de Hațeg-Hunedoara. Cu două echipe dedicate lucrărilor de asfaltare și una celei de frezare, compania a dus la capăt lucrările care au vizat îmbunătățirea condițiilor de trafic și este dedicată să continue în același ritm.
“În acest contract este vorba despre două porțiuni de drumuri – una în lungime de 8 kilometri și cea de-a doua în lungime de 6, 5 kilometri – pentru care finalizarea lucrărilor a fost devansată cu câteva zile. Nu au fost lucrări complicate, însă vremea – cu 15 zile de ploaie – ne-a încurcat foarte mult, dar am reușit să finalizăm înainte de termen”, a spus ing. Mihai Otiman din partea companiei Drumuri și Poduri Banat.
Suprafața totală aflată în lucru a fost de 105.000 mp, cu o valoare a lucrărilor de 12.200.000 lei. DN 68 este un drum foarte important pentru Oțelul Roșu, fiind drumul național care leagă Caransebeșul de Hațeg-Hunedoara.


